+ 4
Inlägg: 1878657
Svarskommentarer
Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Visst förlorade vi Zetterlund som var ett tungt avbräck...
Men vi fick in en glödhet och revanschsugen Wedin efter sin långa skadefrånvaro med samma speed som Zetterlund..
Ett par matcher och han är i samma dignitet som Zetterlund 👊👏💪😊
Go Go Wedda 👍
Men vi fick in en glödhet och revanschsugen Wedin efter sin långa skadefrånvaro med samma speed som Zetterlund..
Ett par matcher och han är i samma dignitet som Zetterlund 👊👏💪😊
Go Go Wedda 👍
+ 8
Gällande att vissa tippar Leksand för att dom har rutin och vi är "young-guns", så tycker jag såhär: enda sättet man kunde se att vårt lag är yngre är på vår fart och att våra spelare är hungrigare. Det är ingen som klarat ett kval tidigare, som ens varit i ett kval tidigare och är mätt. Alla vill framåt och ha mer.