+ 1
Inlägg: 1878714
Svarskommentarer
Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Jag gläder mig alltjämt över gårdagens seger. Matchen hade kunnat sluta lite hur som helst men nu var det vi som hade det rätta flytet. Kanon!
Men allting är inte sång och glädje. Nu har den där enerverande reklamen letat sig in mellan vart och vartannat inlägg också. Kalkon!
Men allting är inte sång och glädje. Nu har den där enerverande reklamen letat sig in mellan vart och vartannat inlägg också. Kalkon!
+ 1
www.hockeyallsvenskan.se/gamecenter/qUt-2KtTkZiPG/articles/post