Bragd-Birger: Att få se Kolan jämra sig på isen när vi avgör serien vore värt så himla mycket. För mig personifierar han allt (nåja) som varit dåligt med Timrå innan denna nya lyckade satsning. -Vi bröt ihop och kom tillbaka!
Nu ska vi inte gå händelserna i förväg, men OM vi skulle få möta ”kolan” och hans Karlskrona så är väl risken större än någonsin att epitetet ”släkten är värst” slår in. Han lär väl göra sitt livs matcher o sänker oss. Sedan står vi där med skägget i brevlådan. Nästan så man möter Mora hellre bara därför, men smidjegrav borta är aldrig lätt...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.