+ 6
Inlägg: 1879064
Svarskommentarer
Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
{297}: Tycker det är precis det Freddan gör, och jag tycker det verkar vara mentaliteten i laget också. Såg du CMore-inslaget från omklädningsrummet efter segern i fredags? Det var inget större firande. "Vi har inte vunnit något än", var allt som sas.
+ 4
Tycker jag anar ett visst högmod när spelarna går ut i pressen, jag kan inte minnas senast jag läste så mycket bullshit från timråspelare. ”Dom har trycket på sig”, ”dom ser trötta ut”, ”vi är favoriter”. Här måste ju freddan kliva in och styra upp det hela, spelarna ska hålla käften utåt och vinna på isen.