tjobba: tyckte de uppträdde ödmjukt efter segern också, många verkade besvärade över att de skulle fira. Fick mig att tänka på kvalserien 2012 när de vann i förlängning, och alla såg sammanbitna och förkrossade ut för att de trots allt förlorat en poäng. Följande år och kvalserie vann vi också i förlängning första matchen, då såg alla lättsinnade ut, skrattade och firade. Som natt och dag.
Inlägg: 1879069
Svarskommentarer
Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Propagandus: lycka till match2 mot £€k$and!
Ingen förutom några kassörer håller väl på era motståndare i denna serie. Kör hårt, njut av stunden
Ingen förutom några kassörer håller väl på era motståndare i denna serie. Kör hårt, njut av stunden
+ 2