Inlägg: 1879087
Svarskommentarer
Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Nu är man på plats i restaurangen, troligtvis ensam Timråfan. Men sen blir det ner i klacken direkt
+ 6
"Tratten och Finkel" och " Fräcka Freda " på VHSen ..
Två timmar kvar till rysare nr 2...
Timrå IK i vått och torrt och i med och MOTGÅNG ALLTID ❤