Alltså, va faen är det för match grabbarna gör? Vilken sinnessjuk jävla defensiv, och vilka spelvändningar. Och vilken jävla kyla. Leksand manövrerades ut fullständigt.
Peppad som satan inför tisdagen. Plötsligt vill alla i min närhet gå på hockey. En full bil rullar från Stockholm, ytterligare fler ansluter från Härnta och Sönnsvall. Nu är det sug på timråhockey. Det lär bli lapp på luckan, och det lär bli ett jävla tryck. Känns som en ynnest att få uppleva det. Nu knyter vi ihop leksandssäcken!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.