El Maco: Nej, det känns lite som att Leksand gör en strategisk match idag. Lågintensiv spelide med tanken att om de ändå kan få med segern så kommer de att köra fullt ut nåsta och om det inte går, so be it! Tror inte heller att alla deras fyra spelare som är borta hade vilat om det varit match fem idag.
För vår del är det dock viktigt att bara mata på. Kändes lite som att initiativet gick ner sista fem minuterna. 2-0 på hemmaplan i slutspelsmatcher är även en ledning som vi historiskt har lyckats torska ett antal grymma förluster från, så än så länge är det mycket jobb kvar att göra.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
För vår del är det dock viktigt att bara mata på. Kändes lite som att initiativet gick ner sista fem minuterna. 2-0 på hemmaplan i slutspelsmatcher är även en ledning som vi historiskt har lyckats torska ett antal grymma förluster från, så än så länge är det mycket jobb kvar att göra.