1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1880363

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
modomille: Precis innan tv-avtalet införs 😁😁😁
SATAN ALLTSÅ, DEN GAMLA GODA TIDEN KAN VARA TILLBAKA SNART!!!

Svarskommentarer

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
{8358}: tror det är extremt farligt att se Leksands bleka insats som en måttstock på hur bra KHK (eller vi) är. Vi har haft lätt för leksand denna säsong och det har varit svängdörr i deras försvar (hur många frilägen har dom bjudit på?). Så kommer det sannolikt inte se ut mot KHK som dessutom matchats mot bättre motstånd än Timrå hela säsongen. Man ska tro på det man gör men vi har städat av tyska legoknektar och övertaggade, supergriniga masar. Det är inte samma sak som SHL-motstånd.

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
{8358}: om, om, om, om, om, om (glömde jag ett om?) vi går upp får vi inte sluta upp att kämpa för den ekonomiska snedbalansen i svensk hockey. Vi får inte bli en del av de andra girigbukarna som bara skall se om sitt eget hus!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.