Raggaren Putte: En spelare som fått mycket spott och spe under sin tid här i Timrå är Molinder. Tycker att han har spelat sin bästa hockey i Timrå under de här tre matcherna. Väl värd sin del av berömmet.
Kerstin_k: Molinder är lagets ångmaskin. En pjäs som tuffar på när de mer moderna spelarna sedan länge stannat. Långt fram i Juni eoner efter att kvalet är slut kommer Molinder fortfarande att i slutet på sin bromssträcka tuffa på ensam inne på betongen i NHK. Hoppas att det är med ett SHL-kontrakt i fickan.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.