Sputnik: hade valt Mora alla darra i veckan dom har ingen udd men Leksand var ju en mumsbit Karlskrona är van och resa så är det men Timrå har det i egna händer än så länge
Sputnik: Fast å andra sidan kan detta få Timrågrabbarna att tro på sig själva ännu mer, att de ser att Leksand kan slå Mora. KHK har ju trors allt varit ännu sämre denna säsong.
Kollade på SMHI:s prognos för morgondagen, de Varnar för Timråstormen! 💪
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer