mikenomad: Kollade in efter match intervjuerna med Hockeypuls efter matchen i Karlskrona. Honken såg inte så nöjd ut när han blev intervjuad, sa att Timrå är ett bra lag. Honken sa att det kommer bli en tuff serie och var inte nöjd med lagets spel, såg nästan lika uppgiven ut som efter förlust, som att han vet att Timrå har fler växlar att lägga i. Säger bara välkommen ikväll till NHK Arena ikväll. En röd vägg kommer bära fram våra krigare som kommer vara som uppjagade rodeo tjurar, redo att jaga skiten ur gamla trötta KHK lirare.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.