Inlägg: 1886509
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Kattgubben: Alltså det ska ju vara krig framför KHKs kasse men ingen Timråspelare står där framför. Vågar de sig inte in då KHK har stora starka backar eller vad är det frågan om? In i skiten, parkera framför Honken, det skall göra ont, det måste göra ont annars kommer int målen.
Honken tar alla skott i stort sätt om han är oskymd ....
Det är inget krig på banan, ingen kamp, KHK vinner 90% av närkamperna, det håller inte, stå upp spela lite grisigare istället för att bara bolla gris.
Honken tar alla skott i stort sätt om han är oskymd ....
Det är inget krig på banan, ingen kamp, KHK vinner 90% av närkamperna, det håller inte, stå upp spela lite grisigare istället för att bara bolla gris.
Hur vi nåt dit? Genom att vara jävligt jobbiga på alla upptänkliga sätt!