roger_sundsvall: Jag har planen klar, börja med en kedja med Gallo, Boyce och Westin. Resten av laget får trigga igång dom, släpp dom lös och deras enda uppgift skall vara att sätta sig i respekt och tackla skiten ur gubbarna i KHK, få dom att titta en extra gång över axeln! 💪
Tycker för övrigt att Gallo var den som varit mest framträdande över dessa 2 inledande matcher, så sätt han sen med Dahlen så kan han röja upp yta åt han, känns som att det behövs en tank som plöjer upp mark åt Dahlen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tycker för övrigt att Gallo var den som varit mest framträdande över dessa 2 inledande matcher, så sätt han sen med Dahlen så kan han röja upp yta åt han, känns som att det behövs en tank som plöjer upp mark åt Dahlen.