1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1886691

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
mikenomad: parks fick den speltid han var värd sist har inte scautat honom men tycker han saknar sin roll i laget man har ju varit med ett tag och sett slutspelet flera gånger och det blir en annan hockey då. Leksand har sett ointresserat ut förutom första matchen mot Tik ser ut som man försökte i andra matchen men la av helt efter 2-0 tränaren tog inte ens timeout. Tror man sikta på Mora och jag tror TiK har haft stora chanser mot Mora nu tror jag Leksand slår ut Mora som saknar spets framåt men som sagt jag kan ha fel? Ingen expert jag men men alla i Aftonbladet journalistfolk tippade Mora jaja sura äpplet men dom håller säkert tummarna för Mora...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.