1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614832 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1886701

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
DJ Hemp:
Minns det också, men då hade ju Leksand redan 2 segrar, då är det lite enklare att gå vidare och vinna som dem gjorde.

SJUKT att bli totalt utspelad i 3 matcher, vinna 4 riktigt jämna uddamålsvinster och stå som segrare..HOCKEY kan vara riktigt jävla orättvist ibland.

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
{8358}:

Sinnessjukt så in i helvete. I den sjunde och avgörande matchen såg allting ut att ”rätta till sig” när MoDo ledde med 3-1 i tredje perioden och fick ovationer av hemmapubliken när de spelade ut Leksand. Vad som därefter hände var inte av denna värld. Minns bl a ”Foppas” reaktion på läktaren.

Fast nu är det vi som står där med kvalskägget i brevlådan. Detta känns inte bra på något sätt. Vi vann slaget om HA men ser ut att förlora kriget om SHL. 🙁

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
{8358}: på papper har de ett bra lag Leksand tror det får utdelning mot Mora som saknar spets framåt nen osvuret bäst kanske nyckel match idag

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.