Om lite drygt ett dygn sitter vi med facit på hand. Antingen är vi med i matchen (1-2) eller så är det närmast dags för sommarlov. Inget lag har hittills lyckats vända 0-3 i matcher.
Av alla 0-3-underlägen i matcher är det nog MoDo som i kvarten mot Luleå 2001 varit allra närmast att vända på steken. Man gick ikapp till 3-3 och hade sjunde och avgörande matchen i ”Kempis”. Där orkade man dock inte längre utan fick se sig utslagna.
Jag ser hellre än gärna att vi - Timrå IK - bräcker det där. 🙂
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Om lite drygt ett dygn sitter vi med facit på hand. Antingen är vi med i matchen (1-2) eller så är det närmast dags för sommarlov. Inget lag har hittills lyckats vända 0-3 i matcher.
Av alla 0-3-underlägen i matcher är det nog MoDo som i kvarten mot Luleå 2001 varit allra närmast att vända på steken. Man gick ikapp till 3-3 och hade sjunde och avgörande matchen i ”Kempis”. Där orkade man dock inte längre utan fick se sig utslagna.
Jag ser hellre än gärna att vi - Timrå IK - bräcker det där. 🙂