Förstår att åka ur på just det där sättet måste ha varit det allra värsta av alltihop = ett rent trauma.
Annars håller jag faktiskt med om att det inte alls känns rakt igenom bedrövligt att spela i HA. Våra sista år i SHL kändes ganska meningslösa och eftersom jag anser att SM-guld är grejen kändes det förjävligt redan när man insåg att våra gyllene år (2003-2009) var över.
Det var banne mig ni som smet iväg med allt vårt guld när vi antagligen var som allra bäst (2007). Ett smärre trauma som lever kvar än i dag när man betänker Svartvadets avgörande mål i sd i sjunde matchen. 😨
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Förstår att åka ur på just det där sättet måste ha varit det allra värsta av alltihop = ett rent trauma.
Annars håller jag faktiskt med om att det inte alls känns rakt igenom bedrövligt att spela i HA. Våra sista år i SHL kändes ganska meningslösa och eftersom jag anser att SM-guld är grejen kändes det förjävligt redan när man insåg att våra gyllene år (2003-2009) var över.
Det var banne mig ni som smet iväg med allt vårt guld när vi antagligen var som allra bäst (2007). Ett smärre trauma som lever kvar än i dag när man betänker Svartvadets avgörande mål i sd i sjunde matchen. 😨