Rytter: Utgångstipset i skrivande stund är att det blir fortsatta Västernorrlandsderbyn nästa säsong. Men visst fan blir det spännande i morgon! Precis som du antyder tror jag morgondagens match kommer bjuda på ett trendbrott, det lag som vinner gör det klart. Mora vann ikväll. Vi kan enas om att det var JÄVLIGT gött va? 😉
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Mora vann ikväll. Vi kan enas om att det var JÄVLIGT gött va? 😉