Rytter: En sån sak ska fan inte ens hända, men när det väl händer så kan nog alla enas om att det var "meningen" med det.
Tråkigt att ramla ur, så är det för alla klubbar, men för många klubbar är det nyttigt att få sig en degradering att handskas med, de gamla misstagen klubben gjort händer nog aldrig mer efter en sådan sak.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tråkigt att ramla ur, så är det för alla klubbar, men för många klubbar är det nyttigt att få sig en degradering att handskas med, de gamla misstagen klubben gjort händer nog aldrig mer efter en sådan sak.