Modano: vi tar det här.. vi spelar bättre.. vi vill mer..vi har mer hockey kultur..vi ska va i shl..vi kommer vinna..vi vinner boys and ladies!!
Inlägg: 1888512
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Tikkare: skriv för FAN inget mer om matchens utgång nu den här gången.
Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Tikkare: Känns lite som vi är tyngda av stundens allvar...Och det är väl i.o.f.s inte konstigt med denna tunna trupp.
Hållander måste ha nån känning av skadan. Varit väldigt blek i serien.
Dahlen femman vill jag nu se kliver fram!
Hållander måste ha nån känning av skadan. Varit väldigt blek i serien.
Dahlen femman vill jag nu se kliver fram!