1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1888610

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Så jävla enkelt!
Timrå lekte Rocky i två perrar, och ba 'aint so tough! Aint so tough!'. Sen går man ut i tredje och börjar mata tillbaka. Respect!

Sjukt impad av det här gänget. Faen vilken tredjeperiod man gör. Olofsson! Visst var det chipsy han petade sig förbi? Dahlén!

Annars är jag tokkär i Gallo. Livstidskontrakt på honom. Så jävla skön stil. Lite #12 Carlsson blandat med legend #8.

Nu ser vi fram mot onsdagsmatchen. Torska tredje raka i NHK? Shouldn't fuckin think so.
Nu kör vi!

Och, jajamän: HOCKEY ÄR EN UNDERBAR SPORT!!!

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Bragd-Birger: Gött vilken kämparseger, var aldrig orolig! Så himla gött att få stå och sjung och fira med Timråfamiljen på plats. Hauken, Gallo, Berglund ja hjältarna är många denna kväll.

Intressant notis. Vet ni varför Kolan har nr 7 på tröjan? Jo det är hans personliga rekord i ätna familjepizzor på en timme. 😉

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Bragd-Birger: Jörgen Eriksson?

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Bragd-Birger:
Trist referens kan jag tycka :(.. men ok då.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.