DJ Hemp: Tänk så, ha inte för höga drömmar inför imorgon, kommer bli en betydligt hårdare fight från KHK kan jag tänka mig.
Inlägg: 1888873
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
{8395}:
Jag tycker egentligen att KHK gjorde sin bästa match hittills i går. I alla fall vad gäller period 1 och 2. Jag var hyfsad nöjd med att vi hade 1-1 inför tredje akten. Haukeland fick äntligen till det kan man säga. Annars hade vi nog varit utslagna nu. Men drömmen lever vidare under realistiska former. Det vore ändå rätt märkligt om vi skulle torska alla tre matcherna i NHK.
Jag tycker egentligen att KHK gjorde sin bästa match hittills i går. I alla fall vad gäller period 1 och 2. Jag var hyfsad nöjd med att vi hade 1-1 inför tredje akten. Haukeland fick äntligen till det kan man säga. Annars hade vi nog varit utslagna nu. Men drömmen lever vidare under realistiska former. Det vore ändå rätt märkligt om vi skulle torska alla tre matcherna i NHK.
+ 1