1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1888900

Sv: Apropå nånting...
Kollar på uppsnacket Mora-Leksand. Mike sitter och blir förbannad på att spelare blir sjuka under slutspel/kval. Han tycker det bara är att äta, dricka ordentligt och lägga sig att sova så är det bra sen. Funkar säkert med magsjuka... Mysigt med hjärtmuskelinflammation pga ansträngning vid feber/infektion också, Mike?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dagens gärning:

Mailat [email protected] följande:
(Jag uppmanar fler att göra samma sak!)

Med anledning av er löpsedel idag i Sundsvallområdet som pryddes av Timrå IK "klubbmärke".

Som supporter av Timrå IK vill jag med eftertryck påpeka att vårt klubbmärke ser ut som nedan och inget annat. Örnloggan är helt skrotad sedan flera år. Nästa gång ni publicerar något om Timrå IK vill jag se ett korrekt klubbmärke!

(Talloggan bifogad)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.