1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614816 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1889072

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
DJ Hemp: Ja den förlusten hemma i sjunde matchen mot Järnkaminerna är nog en av de absolut tyngsta man vart med om...
Kändes hur säker som helst när vi hade 2-0 och precis som du skriver ett antal "givna" lägen att utöka till 3-0! Zäta serverade sina medspelare flera frilägen, bl.a Modin o M Nilsson har jag för mig.
Men i tredje vände så DIF. Kiprusoff och Berg som vart bra tidigare vek ner sig o visade tyvärr dåligt jävlar anamma när det verkligen gällde!
Känns pirrigt inför imorgon men sannolikheten är ändå stor att vi tar det imorgon. Är ganska jämna matcher o att vi ska torska tre raka på hemmais känns bara inte troligt!
Nä inför fulla läktare imorgon kvitterar vi serien och sen nere i fiskehamnen så går näten sönder för Karlskrona och de tappar allt...😀👍!
Nu kör vi! Full fart imorgon 💪

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Hörni, foka på egna liret/laget. Lite väl mycket peka-finger åt andra. Inte så charmigt och sån skit slår alltid tillbaka i någon form.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.