+ 1
Inlägg: 1889072
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Hörni, foka på egna liret/laget. Lite väl mycket peka-finger åt andra. Inte så charmigt och sån skit slår alltid tillbaka i någon form.
+ 6
Kändes hur säker som helst när vi hade 2-0 och precis som du skriver ett antal "givna" lägen att utöka till 3-0! Zäta serverade sina medspelare flera frilägen, bl.a Modin o M Nilsson har jag för mig.
Men i tredje vände så DIF. Kiprusoff och Berg som vart bra tidigare vek ner sig o visade tyvärr dåligt jävlar anamma när det verkligen gällde!
Känns pirrigt inför imorgon men sannolikheten är ändå stor att vi tar det imorgon. Är ganska jämna matcher o att vi ska torska tre raka på hemmais känns bara inte troligt!
Nä inför fulla läktare imorgon kvitterar vi serien och sen nere i fiskehamnen så går näten sönder för Karlskrona och de tappar allt...😀👍!
Nu kör vi! Full fart imorgon 💪