DJ Hemp: spännande och se vad det blir för match för er idag då. Hur khk svara upp på senaste matchen. Vilken inställning och gameplan de kommer med. Och om ni kommer gå in med samma frenesi som i sista perioden senast 😊
Inte otänkbart att KHK inleder mer avvaktande denna gång. Det har ju tidigare varit ett framgångsrikt koncept för dem. Rätt så oroande om matchbilden blir sådan att vi går på offensiven men att utdelningen uteblir. Det har vi sett förr. Mer nervöst nu än senast.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.