1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1889344

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
BlackBay: själv sätter jag mig i tv-soffan med en känsla av att vi har allt att vinna. Det här unga laget har redan gjort ett makalöst arbete, mer än vad någon kunde förvänta sig vid starten av denna säsong. Dahlén och gänget har garanterat gjort en hel del för att stärka vårt rykte och ökat attraktionskraften när det gäller att locka spelare till oss.

Därför hoppas jag också att OM det inte går vägen ikväll så tar vi den smällen med värdighet och inte beter oss som Carey och leksingarna som startar handgemäng vid slutsignalen.

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
{297}: vi tar det här ikväll..dom här unga krigarna med sin ungdomliga entusiasm och jävlar anamma kommer ta det här. Kross säger jag.. då vinnet vi igen! Kom igen Timrå och kööör.
Allt att vinna..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.