Tatueringen gjordes dagen efter en 4-2 seger borta mot HV. Vi låg trea i serien. Det gnisslades trots det bland oss supportrar om dåligt spel, tråkigt spel och att tredjeplatsen var oförtjänt. Dagen efter förlorade vi mot DIF och på den vägen är det. Det gick spikrakt nedåt. Det sportsliga, det ekonomiska, allt. Krökande finnar som skämde ut sig och fick be om ursäkt offentligt, interna bråk inom laget...you name it. Det är ju självklart att en gaddning är den yttersta jinxen men nu FAN måste det vända!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det är ju självklart att en gaddning är den yttersta jinxen men nu FAN måste det vända!