+ 7
Inlägg: 1889528
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Nu lär det väl bli busskaravan neråt Blekinge :D
Wow, det här tog på nerverna!
Wow, det här tog på nerverna!
Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Jag skrek tills jag nästan grät. En match kvar och snälla låt mig gråta av lycka då.
Är det killarna i 3:e som får mest kritik? Olofsson äe riktigt bra.