+ 20
Inlägg: 1889533
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
eltifoso: Go gubbe är du, det kommer jag i håg från back in the days. I den bästa av världar kan vi ta en pilsner eller två i LLA eller i Medelpad nästa säsong. Det här är en glädjens kväll.
+ 3
Grattis timråfans
Grattis sporten ishockey