1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1889557

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
KniveN: Ronneby.

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Aldrig varit så här nervös. Det är så mycket mer på spel än man tidigare upplevt. Jag som är född 1992 känner så i alla fall, sedan får ni äldre hålla med mig eller ej. Det kvittar.

När vi låg under med 3-1 i matcher försökte jag se det som att vi gått till kvartsfinal i VM. Alltså 3 vinster ifrån guldet. Nu vann vi kvartsfinalen häromdagen, och idag vann vi semifinalen, och nu är vi i final.

Helt jävla otroligt stolt över hela laget. Oavsett hur det går på fredag. Nu är det lika villkor för båda lagen, men skillnaden är att vi har allt att vinna och Karlskrona har allt att förlora. EN match kvar på säsongen, och jag är så jävla glad över att få uppleva detta.

Och Olofsson, som jag klagat på rejält denna säsong - vilken jävla kung!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.