mikenomad: Laget har spelat mkt stabilt över i stort sett hela säsongen. Bara att fortsätta så. Imorgon är de extremt taggade. Att vända matchserien ger en otrolig positiv kraft och sammanhållning. Man har följt planen vilket gett utdelning. Karlskrona har stor press på hemmaplan. Stödet för Timrå är också mkt stort på plats imorgon. stödet är stort även bland proffstyckare. Vi är Timrå och vi ger aldrig upp. Hockeyhistoria mina vänner.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hockeyhistoria mina vänner.