{3627}: En epidemi verkar det vara iaf. Spenderar mer tid på toa än vad som kan räknas som sunt. Håller definitivt med i det andra stycket - jag slipper gärna onödig spänning. Jag drar hellre av några gäsp i mittenperioden för att det är så ospännande, till vår favör. Jag tror KHK kommer spela äckligt disciplinerat imorgon. Det är ju så de har vunnit matcher tidigare i den här serien. Det här blir tufft!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag tror KHK kommer spela äckligt disciplinerat imorgon. Det är ju så de har vunnit matcher tidigare i den här serien. Det här blir tufft!