1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614830 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1889885

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Var lite nervös för två matcher sedan och tog därför en GT innan matchen. Det gick ju bra så jag tog en GT innan matchen igår också. Får inhandla mer tonic imorgon. Hustrun inbillar sig att hon för otur med sig och parkerar därför sedan två matcher i sovrummet utan att veta hur det går. När jag påpekade att hon borde veta det baserat på mina målvrål så svarade hon ”du är ju kniptyst när Karlskrona gör mål så hur ska jag då veta resultatet”. Klok kvinna.
Kvalhockeyn styr våra liv för närvarande och det är alldeles, alldeles underbart.

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Likt för 18 år sedan sitt man här med Finkeloljan i handen.
Imorgen river vi Sektion K..
När vi vunnit och gått upp i SHL!!!
Vilken prestation!!
Sen kram vi om rabbarna på plan..
FORZA TIMRÅ IK I MED OCH I MOTGÅNG OCH I VÅTT OCH I TORRT ALLTID ❤

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.