DJ Hemp: alla såna skittankar ska bort. Får inte ens skriva sånt skit. Nää. Det blir stor kross imorgon. Vi vinner!!!
Inlägg: 1889908
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Lycka till ikväll! Jag hoppas Modo får uppleva en sån här match nästa säsong. Varför inte i ett Västernorrlandsderby.
+ 3