bisterfinnen:När man går omkring och är förälskad i någon och inte vågar fråga om känslorna är besvarade för man är rädd för att få ett nej. Så kanske det går att beskriva hur man känner det inför kvällens avgörande, vill veta svaret men är livrädd att det blir ett nej för man går just nu ett lyckorus efter segern i onsdag. Det låter helt sjukt att tänka så för hockey är det bästa som finns men det blev så otroligt spännande nu och det var så länge sen man fick uppleva en sån här viktig match. Nu är det bara att tänka positiva tankar.....Vi vinner, hockeygudarna är med oss. Och hur än det går så älskar vi vårt Timrå Ik och jag känner att kärleken är besvarad.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det låter helt sjukt att tänka så för hockey är det bästa som finns men det blev så otroligt spännande nu och det var så länge sen man fick uppleva en sån här viktig match.
Nu är det bara att tänka positiva tankar.....Vi vinner, hockeygudarna är med oss.
Och hur än det går så älskar vi vårt Timrå Ik och jag känner att kärleken är besvarad.
Timrå IK är dom bästa.......heja,heja Timrå