Inlägg: 1889983
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
EXPLORERSMÅLAND: tack, men jag önskar ändå jag kunde vara i Karlskrona ikväll. Föda barn har vi redan gjort 3 gånger. Avancemang till SHL kanske är första och sista gången, haha!
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Tänkte bara kolla in och säga hej sista dagen ni är ett Hockeyallsvenskt lag.
+ 1
Aj aj lycka till 👍