El Maco: vet inte vart vi sitter, men senast satt dom nära klacken.
Inlägg: 1890054
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Skriver inte här ofta, och särskilt inte i den här boken. Men vill passa på och säga lycka till ikväll! Nånstans så tar det emot, men ser hellre att ett Norrlandslag får lyckas än att Karlskrona ska fortsätta hanka sig kvar i SHL.
TIK får gå upp i år och så går Modo upp nästa år, så att vi får fortsätta njuta av surströmmingsderbyn. :-)
Kör hårt!
TIK får gå upp i år och så går Modo upp nästa år, så att vi får fortsätta njuta av surströmmingsderbyn. :-)
Kör hårt!
+ 24