1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1890144

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Stort creed till alla som är på plats riktigt underbart att se skrik halsen av er!! för en annan kallar jobbet men kommer givetvis följa matchen på tv. Och till sist så hoppas jag att vi alla Tikare får uppleva nått riktigt underbart ikväll!

Ett hjärta är alltid rött.

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Reign in red: 90 minuter kvar till denna ödesmättade match. Sedan; 60 minuter (minst) av vrål-panik-ångest.

Jag pendlar mellan att vilja se matchen eller att dra på mig snowboard-kläderna och promenera upp till toppen på Vemdalen klockan 19.30.

It all comes down to this. En match. Två lag. Sedan; glädje eller sorg. Definitivt över. Inga andra chansen som melodifestivalen eller farmen. Ikväll vet vi hur säsongen slutar. Och ovissheten om matchens utgång tar kål på mig. Kryper in under skinnet, våldtar nerverna och utför mind fuck delux på hjärnan. Som tur är har jag redan bett alla som delar fjällstuga med mig om ursäkt på förhand för att jag slutar att vara en trevlig människa klockan 19.30 ikväll.

Hur ska detta sluta?! Jag hoppas, ber och hoppas igen.

Kom igen nu Timrå Ik!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.