hubbenorlen: Var bara lugn alla hockeyvänner , ikväll vinner vi stort, katten ligger i soffan och sover lugnt och stilla och det har den gjort alla gånger Timrå vunnit borta. Jag litar på katten.
hubbenorlen: Var ner på byn, skulle handla lite på Coop och Boa...Höll gåendes på att krocka med 2 olika personer vid 2 olika tillfällen, såg dem inte, glömde 1/3 av vad jag skulle handla på affären, fånstirrade på ölhyllorna i minuter innan jag kunde bestämma mig för vad jag skulle ha.... Kan inte tänka klart, kan snart inte tänka alls..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.