Det finns en hockeygud. Det finns rättvisa även i hockey. Eller snarare, man skapar sig rättvisan själv. För efter klackmål, skridskoskenor och Gud vet allt så var det precis det Jonte gjorde. Gick ut och pratade om rättvisa. Sen leder han oss till en 7:och avgörande match och väl där skickar han den avgörande pucken i kolan på kola...nä sorry, det hade nästan varit FÖR bra. Men väl i knoppen på Murphy och låter honom n i c k a in pucken! Det är tamejfan helt galet jävla sjukt 😂
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.