Inlägg: 1891113
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2018/2019
{297}: spontant kan jag tänka mig att Guter skulle passa hos oss men i övrigt vet i fan om nån av KHK spelarna känns intressant. Oavsett vilket blir detta en jävligt spännande silly season att följa. Forumet kommer att glöda fram till juli...
Sv: Silly Season 2018/2019
{297}: Jo, men jag menade alltså att jag tror att många av dem vill vara kvar. Särskilt så här nära inpå avancemanget, när endorfinerna fortfarande flödar. Så det gäller att smida medan järnet är varmt. Och jag skulle tro att arbetet med nya kontrakt, gällande SHL-spel, påbörjades redan under kvalet. Så det rasslar nog in en hel del förlängningar under kommande vecka.
+ 1
Sen kan jag tycka att om vi nu ska bekosta Karlskronas fallskärm (bara tanken retar mig något kopiöst) så borde vi ha ensamrätt/första tjing på deras spelare med utgående kontrakt.