{297}: spontant kan jag tänka mig att Guter skulle passa hos oss men i övrigt vet i fan om nån av KHK spelarna känns intressant. Oavsett vilket blir detta en jävligt spännande silly season att följa. Forumet kommer att glöda fram till juli...
Inlägg: 1891120
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2018/2019
OlliJanne: Kjellman har ju gjort en bra säsong i SHL, Center dessutom. Rohdin har väl också gjort sin bästa säsong vad jag har förstått iaf.
Sv: Silly Season 2018/2019
OlliJanne: Kellman, Komarek och Rhodin skulle platsa hur lätt som helst!
+ 3