"Men innan samtalet är över har han en sista hälsning:
– Du måste skriva att jag kommer spela i Timrå igen någon gång i livet, så kommer det bli. När vet man aldrig, men jag kommer spela i Timrå igen. Och jag är övertygad om att de kommer göra ett bra år i SHL nästa säsong, säger Jonathan Dahlén."
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"Men innan samtalet är över har han en sista hälsning:
– Du måste skriva att jag kommer spela i Timrå igen någon gång i livet, så kommer det bli. När vet man aldrig, men jag kommer spela i Timrå igen. Och jag är övertygad om att de kommer göra ett bra år i SHL nästa säsong, säger Jonathan Dahlén."