KulaShaker: oavsett reklam eller inte, jag vill ha klubbloggan framtill där den syns istället för att skamset gömma den på ärmarna. Ska det absolut vara texten TIMRÅ framtill så kan Man sätta loggan under texten på samma sätt som när man hade örnen i börja på 2000-talet.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ska det absolut vara texten TIMRÅ framtill så kan Man sätta loggan under texten på samma sätt som när man hade örnen i börja på 2000-talet.