Sputnik: jag tänker att marknaden är väl inte helt utrensad från vettiga spelare. Sen tänker jag att Nubben är nog inte så sugen att gambla om kontraktet följande säsong. Sammantaget skänker detta ett visst lugn
Kattgubben: Ja det håller jag med till fullo, att Nubben kommer se till att det inte är ett slagpåsegäng som ställs på isen. Menade mest att man kanske inte skall förvänta sig att de trevliga nyheterna nästa vecka måste handlar om just nyförvärv eller förlängningar. En del verkar nästan tagit det för givet att det handlar om just det.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.