Såg en artikel där Honken ”flirtar” lite med Timrå. Kan han vara en perfekt mentor för Brattström med rutin och vetskap om vad som krävs på hög nivå på och utanför isen?
Huvudspåret på målvakt bör bara haukeland men om han lämnar kan då honken och Brattström fungera? Kanske låta brattis få fler matcher och tävla med en rutinerad målvakt varje dag?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Huvudspåret på målvakt bör bara haukeland men om han lämnar kan då honken och Brattström fungera? Kanske låta brattis få fler matcher och tävla med en rutinerad målvakt varje dag?