{8179}: Hade ersatt Didrik Strömberg direkt. På tal om förlusten av Didde så får man ha lite perspektiv på allt. Det är ju inte förens efter denna säsong som han växte ut till den stabila kuggen liksom. De senaste 2 säsongerna innan så har det varit halvt lynchning mot killen och han var knappt önskvärd här inne. Vågar påstå att Freddan och Co har stor del i den utveckling han fick denna säsong och han fick en helt annan trygghet i sitt spel än när Forsberg var vid rodret. Det som svider mest är vi tappar en kille med stort Timråhjärta och att han går till SHL precis när Timrå går upp, dålig tajming om nått.
På tal om Forsberg kan jag säga att han blev allt annat än populär i Västervik. Hörde från folk att spelarna snackade illa öppet vom honom, det kan man ju tycka lite vad man vill kanske.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.