1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1893979

Sv: Silly Season 2018/2019
Lagbygget blir kanske bra till slut nen ett otroligt jobb återstår tyngst förlust är Haukeland. Har nog drös ned erbjudande vill tjäna pengar det har han sagt så det blir inga 250000 i månaden i Timrå.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2018/2019
Tycker ni verkligen att ni står och faller med Haukeland? Jag tycker inte han håller tillräcklig nivå för att hålla ett troligt (ursäkta) bottenlag flyta i SHL. Har inte imponerats av Haukeland när det blev tuffare motstånd, sprider puckar åt alla möjliga håll och det straffar sig enormt när man spelar i SHL.

Returkontroll är riktigt viktigt i SHL annars blir man straffad direkt. KHK var ruskigt dåliga på att tillvarata dessa chanser som uppstog av att returerna gick åt fel håll.

Nej, jag tycker ni ska hoppas på en bättre målvakt ärligt talat.

Sv: Silly Season 2018/2019
TD: Dahlrot bör vara kvar om nu byter denna mot Albin Carlsson verkar knepigt annars har väl Modo tagit hem honom...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.