Men tyckte du han gjorde en bra SHL säsong med leksand förra året?
Tänk på att det inte är leksand och khk ni ska möta under 52 omgångar utan lag som saik, dif, vf,växjö,fbk, hv. Jag tycker inte han håller att vara förstamålis i ett shl lag, backup möjligen. Tror ni kan hitta nått bättre faktiskt. Men visst satsa gärna på honom ni.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men tyckte du han gjorde en bra SHL säsong med leksand förra året?
Tänk på att det inte är leksand och khk ni ska möta under 52 omgångar utan lag som saik, dif, vf,växjö,fbk, hv. Jag tycker inte han håller att vara förstamålis i ett shl lag, backup möjligen. Tror ni kan hitta nått bättre faktiskt. Men visst satsa gärna på honom ni.